Un any més, des de Plataforma Educativa ens sumem a les accions i comunicacions per commemorar el 25N, Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones, i així seguir treballant per a garantir que els nostres espais de treball siguin segurs per a les dones i per a totes les persones treballadores i ateses.
El lema que hem escollit aquest any és: “No ho permetis: la violència no és una opció”.
Et compartim els materials que hem desenvolupat des de l’equip de Comunicació i amb decisió conjunta de les persones que configurem la Comissió d’Igualtat. Concretament hi trobaràs:
- Cartell 25N – Per si vols/voleu penjar-lo al vostre servei i/o compartir-lo.
- Imatge per al vostre perfil de xarxes – Un banner i una imatge de perfil per si voleu compartir-lo.
- Vídeo 25N adaptat aquest any.
Recordar-te que des de l’entitat posem a la vostra disposició el correu electrònic pdas@plataformaeducativa.org un canal totalment confidencial on pots fer-nos arribar i/o explicar aquelles situacions d’assetjament i/o abús que es puguin estar vivint en els vostres entorns laborals.
També et fem arribar el nostre Protocol de Prevenció i Abordatge de l’Assetjament que durant el 2023 volem actualitzar i millorar-ne els processos.
Finalment, compartir-te que volem donar a conèixer també la nova campanya que ha desenvolupat el Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat amb el Lema “Sí al Consentiment”. Aquí podeu veure els vídeos i la cartelleria vinculada.
I actuacions a diversos territoris al respecte:
Actuacions a Girona
- Ajuntament Girona i la Diputació de Girona fan un acte institucional el 25 de Novembre a les 13.00 hores a l’Auditori Centre Cultural La Mercè de Girona i una exposició fotogràfica sobre “On habita la violència masclista” que presenta Fundació Ser.Gi. Inscripcions: protocol@ajgirona.cat
- Fundació Solidança el dia 25 de Novembre a les 18.00 a les seves instal·lacions a Salt (Polígon industrial la Mirona) organitza una desfilada Didal-Up amb roba upcycling i roba de segona mà. Més informació aquí.
- Fundació Ser.Gi el dia 24 de Novembre a les 19.30 a l’Auditori La Mercè organitzen un concert contra el masclisme. Inscripcions aquí.
Actuacions a Barcelona
Actuacions a Tarragona
Actuacions a Lleida
Actuacions a Terres de l’Ebre
Comissió Igualtat de totes les entitats de Plataforma Educativa