Novetats - Premis d'Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras

Convocats els Premis d’Acció Social 2021

premis acció social 2021

Ja està oberta la convocatòria de la 9a edició dels Premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras que organitza anualment Plataforma Educativa amb la voluntat de reconèixer la tasca de persones, entitats, serveis i projectes que des de l’acció social, contribueixen a millorar la qualitat de vida de les persones que viuen i treballen a Catalunya.

premis acció social 2021

Els premis reconeixen aquests projectes i iniciatives a través de 3 categories:
1) Innovació Social;
2) Emprenedoria Social;
3) Coresponsabilitat Ciutadana;

La categoria d’Innovació Social està oberta a tothom amb una convocatòria externa, mentre que les categories d’Emprenedoria Social i Corresponsabilitat Ciutadana estan més enfocats a les persones treballadores de Plataforma Educativa.

Com veureu a les bases dels premis (les podeu trobar al web dels premis), els projectes es poden ser en català o castellà i per presentar candidatura cal seguir dos passos:
1. Omplir el formulari que trobareu al web dels premis: https://premisacciosocial.plataformaeducativa.org/participa/ i
2. Enviar el projecte a premis@plataformaeducativa.org en format pdf o word amb un pes màxim de 8Mb.

El termini de presentació de les candidatures ja està obert i acaba el 6 d’abril a les 23.59h.

El veredicte es farà públic durant l’acte que se celebrarà el 23 d’abril en format online al qual rebreu una invitació per presenciar-lo.