El 7 d'Astres - Fundació Astres - Novetats

El 7 d’Astres guanya els Premis de la Xarxa Gironina per a la Reforma Horària

reforma horària

L’Ajuntament de Girona lliurarà pròximament els Premis de la Xarxa Gironina per a la Reforma Horària (XGRH). Enguany El 7 d’Astres, juntament amb a les empreses Agroxarxa i Mimasa, n’han estat les guanyadores per les mesures que han aplicat en la gestió del temps en benefici de la salut del personal i l’eficiència de l’empresa. Deu organitzacions de Girona i de l’àrea urbana van presentar candidatura en alguna de les tres categories previstes en els guardons: igualtat i conciliació, hàbits saludables i eficiència.

reforma horària

La Fundació El 7 d’Astres incorpora els valors de la reforma horària en mesures que volen afavorir l’eficiència en el treball, mitjançant un programari que facilita el seguiment de les tasques, el registre d’incidències i una millor comunicació interna, entre d’altres. Aquest centre especial de treball que ofereix serveis de jardineria, cuina, manipulats, entre d’altres, també destaca en bones pràctiques per treballar i formar-se a distància, sense oblidar la desconnexió digital.

El jurat encarregat de valorar les bones pràctiques en Reforma Horària que apliquen les empreses locals està format per la directora del Departament d’Empresa de la Universitat de Girona, Cristina Sànchez-Miret; el promotor de la reforma horària, Fabian Mohedano; el sommelier del restaurant El Celler de Can Roca, Josep Roca, i la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes.

A més de El 7 d’Astres, dues entitats més de la xarxa Plataforma Educativa van presentar candidatura, la Fundació Astres i la Fundació Resilis.