Associació Acciona't - EFCI Dones - Fundación Utopía - Nahual - Novetats

El projecte Nahual, present a la Fira de la Poma i Pera de Vilobí d’Onyar

nahual 2020 fira poma

La Covid-19 no ha estat impediment per participar a la Fira de la Poma i la Pera a Vilobí d’Onyar (Girona.)

En el context en què vivim, aquest any únicament ha canviat la forma en què es desenvolupa anualment el projecte. Nahual 2020 s’ha implicat de nou a la celebració de la Fira i, a través d’aquest espai, ha donat a conèixer el projecte, ha disseminat coneixements i ha celebrat el fi de les tasques en el camp i la collita d’aquests apreciats fruits.

nahual 2020 fira poma

Aquesta fira atreu cada any expositors variats d’oficis artesans, així com iniciatives diverses, que marquen un estil propi i un model de convivència amb la natura.

A més de les tradicionals parades de pomes, peres i productes artesanals, hi ha actuació d’artistes i cors locals, animacions musicals i concursos entre els més petits. Això permet el retrobament dels veïns i veïnes, amistats, voluntariat de diverses entitats i docents i alumnat que han tingut l’oportunitat de viure l’intercanvi entre Guatemala i Girona.