Chajinel - EFCI Dones - Fundació Resilis - Fundació Utopia - Bicicletes sense Fronteres - Fundación Utopía - Nahual - Novetats

Els projectes Nahual i Chajinel ja estan en marxa

nahual

El dilluns 20 de setembre van arribar a les instal·lacions de Fundació Utopia Julia Margarita López i Edwin Eduardo Sánchez Soto, tots dos de Guatemala, que compartiran amb nosaltres els seus aprenentatges i experiències professionals.

nahual

Quan parlem de Projecte Nahual recordem les 13 edicions que el precedeixen, dones i homes joves que, maleta en mà, van deixar en el seu moment la comoditat dels seus llocs d’origen per compartir i donar compte de les seves experiències a nivell comunitari. Aquest 2021, la Margarita serà l’encarregada de realitzar diverses activitats i tallers de sensibilització, basats en la creativitat i la innovació social en diferents centres cívics, institucions públiques i organitzacions de grups de dones, joves i nens i nenes.

D’altra banda, el Projecte Chajinel té presència a Girona per segon any consecutiu. L’Edwin forma part de l’intercanvi professional i realitzarà pràctiques en hospitals de la comarca i aproximarà la realitat guatemalenca als i les professionals de la salut amb qui tindrà una relació més directa.

Agraïm a totes les entitats que han mostrat interès en coordinar accions amb la nostra entitat, confiem que el treball per realitzar, aporti en gran mesura informació, coneixements i noves capacitats per a l’abordatge de temes sensibles a la comunitat.

Nahuales a Girona, és el nom de la pàgina de Facebook (https://www.facebook.com/nahuales.en.girona ) que la Fundació Utopia utilitza per anar informant de les diferents activitats que realitza dins de el Projecte Nahual i Chajinel a la ciutat de Girona, i també és un dels canals de comunicació amb les persones que any rere any fan que aquesta experiència sigui un èxit.