Deprecated: El ganxo elementor/widgets/widgets_registered és obsolet des de la versió 3.5.0! Utilitzeu elementor/widgets/register en el seu lloc. in /home/239208.cloudwaysapps.com/epwdwytqnx/public_html/portal/wp-includes/functions.php on line 5756

Deprecated: La funció Elementor\Widgets_Manager::register_widget_type és obsoleta des de la versió 3.5.0! Utilitzeu register en el seu lloc. in /home/239208.cloudwaysapps.com/epwdwytqnx/public_html/portal/wp-includes/functions.php on line 5381
Fundació Resilis celebra la jornada ‘Domus Ludens’ a Catalunya • Plataforma Educativa
Fundació Resilis

Fundació Resilis celebra la jornada ‘Domus Ludens’ a Catalunya

Fundació Resilis organitza el divendres 20 de gener de 2023 la Jornada del projecte europeu Domus Ludens, La casa que juga, que du per títol “Juguem? La promoció del dret al joc al sistema de protecció a la infància: Resultats i Reptes d’una experiència europea”. Aquest esdeveniment forma part de la iniciativa de l’entitat per promoure una cultura del joc en els seus serveis i centres residencials amb l’objectiu que els infants i joves creixin en espais que estimulin el desenvolupament emocional, personal i la seva autoestima.
La jornada es dedicarà a divulgar i donar a conèixer els impactants resultats fruits del projecte que s’han dut a terme després de la fase pilot.

El Projecte Domus Ludens és un projecte d’àmbit europea liderat per la Fundació Resilis i finançat per la Comissió Europea.

Inscripcions a la jornada: clica aquí