Fundació Resilis - Novetats

La Fundació Resilis signa cinc préstecs amb l’ICF per adquirir habitatges destinats a l’acolliment de joves sense recursos

Entre gener i febrer de 2022, Fundació Resilis va signar cinc préstecs ICF Habitatge Social per ampliar els seus serveis residencials i d’acolliment. A través d’aquesta línia, Resilis ha adquirit en total 18 habitatges destinats a millorar la qualitat de vida d’infants i adolescents en risc.

Un dels principals programes de la fundació són els seus serveis residencials i d’acolliment, amb capacitat per a prop de 400 infants i adolescents. A través del finançament de l’ICF, Resilis ha adquirit en total 18 habitatges destinats a ampliar aquests serveis.

El director general de la fundació, Jordi Pascual Pèlach, afirma que “gràcies a la línia ICF Habitatge Social, un producte que s’adequa en temps i forma a la complexitat d’aquest tipus de projectes, hem pogut comptar amb finançament per a la inversió inicial i adequació dels habitatges”. “En aquest sentit, la contribució de l’ICF ha estat imprescindible”, apunta.

Pascual Pèlach assenyala que la relació de la Fundació Resilis amb l’entitat financera ve de lluny i explica que “al llarg dels anys l’ICF ha finançat molts projectes d’inversió que han permès crear noves infraestructures residencials i també millorar les mateixes”.

De cara al futur, la fundació basa els seus projectes en la sostenibilitat i la digitalització amb l’objectiu de continuar oferint una atenció de qualitat i assegurar la continuïtat dels diferents programes. Segons el seu director general, “volem reinvertir en noves tecnologies, digitalització de processos, connectivitat i anàlisi de les bases de dades, així com en sistemes d’autogeneració d’energia, sostenibilitat dels edificis o mobilitat sostenible, entre altres”.