Fundació Gentis - Novetats - Plataforma Educativa

Marta Cid, secretària i vocal d’internacional i innovació social d’ECAS

Marta Cid

Marta Cid, gerent de Fundació Gentis, ha estat nomenada secretària així com vocal d’Internacionalització d’ECAS. Va ser a l’assemblea que es va celebrar el passat divendres 23 d’octubre i que va servir per nomenar Xavier Puig com a president de la federació d’Entitats Catalanes d’Acció Social pels pròxims 3 anys. L’elecció suposa la ratificació de Puig, que va prendre el relleu de l’anterior presidenta, Sonia Fuentes, ara fa un any i ha exercit com a president en funcions des de llavors.

Marta Cid

La nova Junta Directiva d’ECAS la formen un total de 23 persones incloent el president, 12 dones i 11 homes, en representació de les 112 entitats associades que sumen gairebé un milió de persones ateses a Catalunya. L’acompanyament als col·lectius en risc i la defensa dels drets socials són el denominador comú de les organitzacions membres de la federació i el nou equip de govern reafirma la voluntat de “continuar fent acció social arreu del territori català, treballant al costat de les persones en situació de vulnerabilitat“, així com el ferm compromís “amb elles i amb la comunitat, sense decaure malgrat les circumstàncies”.