Fundació Astres - Novetats - Plataforma Educativa

Neix la Fundació El 7 d’Astres

el7d'astres

Aquest 2021 neix la Fundació El 7 d’Astres, una entitat del Grup Plataforma Educativa vinculada fins l’any passat a Fundació Privada Astres.

el7d'astres

La Fundació El 7 és un Centre Especial de Treball que té per objectiu principal la millora la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual del territori, fent possible la seva inclusió a la societat, i l’assoliment del màxim grau d’autodeterminació i autogestió des d’un abordatge integral i individualitzat. Aquest objectiu es vol assolir mitjançant la creació de llocs de treball i d’activitats econòmiques dissenyades i adaptades a les persones ateses, millorant la seva ocupabilitat, donant resposta a les seves inquietuds i desitjos, i facilitant la seva plena inclusió social i laboral.

A dia d’avui, el Centre Especial de Treball genera i gestiona un total de 60 llocs de treball per a persones amb diversitat funcional, amb la voluntat de seguir creixent per donar resposta a les necessitats de les persones més vulnerables del territori, essent la seva incorporació en la nostra entitat una eina per aconseguir estabilitat laboral i econòmica, un pas imprescindible per assolir la seva completa autonomia.

A El 7 d’Astres diversifiquem les nostres activitats treballant en diversos sectors, oferint productes i serveis tant a empreses privades com administracions locals, essent un instrument útil, socialment responsable i de valor afegit. Aquesta diversificació també ens permet oferir llocs de treball en diferents sectors d’activitat, com ara la fusteria o el manteniment de mobiliari urbà, per posar dos exemples, el que permet a les persones treballadores ocupar llocs de treball que donen resposta a les seves preferències i anhels.

Per reforçar la seva missió, El 7 d’Astres és l’entitat promotora de l’Empresa d’inserció Eina Activa EI SL, i de la Cooperativa d’inserció Idària. Aquestes dues entitats treballen per a la creació d’activitats econòmiques per a persones en risc d’exclusió social del territori, amb la finalitat de promoure la seva integració i la formació sociolaboral, mitjançant activitats laborals socialment responsables i mediambientalment sostenibles.