Fundació Astres - Novetats

Viatge a Romania del CO de Santa Coloma de Farners, de la Fundació Astres

Persones ateses en el centre ocupacional de Santa coloma de Farners, de la Fundació Astres, continuen participant en el projecte europeu FESTIVAL OF LOVE. El programa, beneficiari d’Europa Creativa Cultura, està liderat pel Centrum Kultury Wroc?aw-Zachód, des de Polònia. Astres hi forma part al costat de les entitats sòcies europees Idea Associació Cultural (Catalunya) i Centrul de Teatru Educa?ional Replika (Romania).

Aquest projecte centra la seva activitat en el desenvolupament de la creativitat artística de persones amb discapacitats o limitacions i l’intercanvi cultural entre els tres països participants. La Fundació ASTRES hi participa de la mà de l’Associació de Gestió Integral de Serveis Socioculturals Idea aportant el vessant artístic de la dansa.

En aquesta línia, durant el mes de març, quatre persones ateses al centre ocupacional, acompanyades per dues professionals, van realitzar una estada de quatre dies a Bucarest (Romania). Juntament amb la resta de companys i companyes dels altres països participants van preparar un espectacle de música, dansa i teatre que pròximament es podrà veure i viure a Catalunya.