Cooperativa Idària - Plataforma Educativa

Plataforma Educativa i Social Project 4.0 organitzen amb èxit Pont Cultura

El passat dia 16 de setembre, Plataforma Educativa i Social Project 4.0 van organitzar la primera edició del Pont Cultura, una iniciativa pionera que té l’objectiu d’apropar els espais culturals de Girona a les persones migrades, com a acte de reivindicació antifeixista. “Només 3 de cada 30 persones saben que és l’Auditori de Girona o on es troba el Teatre Municipal”, apunten des de l’organització després de realitzar un exhaustiu treball de camp. “És per això que necessitem una iniciativa com aquesta”, expliquen.

La primera edició d’aquest festival va comptar amb l’actuació dels reconeguts humoristes marroquins Hassan i Mohsin, que van realitzar un espectacle sobre l’emancipació juvenil en un marc de precarietat socio-econòmica.

Pont Cultura va ser un autèntic èxit, amb centenars de persones que van emplenar l’Auditori de Girona. Part dels beneficis seran destinats a la campanya #Compresantirracistes.