Fundación Utopía - Innovació Social - Novetats

Coneixes el nou catàleg de recursos educatius de les entitats solidàries? Utopia hi participa!

El CeDRe de la Coordinadora d’ONG Solidàries ha llançat aquest mes de maig el nou catàleg de recursos educatius de les entitats solidàries.

Es tracta d’un recull amb més de 44 propostes educatives sobre valors, cooperació i solidaritat per donar a conèixer la realitat a altres lloc del món, per reflexionar sobre alternatives al capitalisme, sobre la diversitat, el racisme, la pau… o per organitzar campanyes de denúncia i sensibilització. Les entitats solidàries ofereixen un interessant ventall de tallers i dinàmiques que iniciten a reflexionar sobre els grans temes de l’actualitat i que són un complement indispensable per a l’educació crítica d’infants i joves.

D’entre tota l’oferta del catàleg, hi ha algunes activitats que són gratuïtes i d’altres de pagament. Els formats també són ben diversos ja que n’hi ha que inclouen la participació de la mateixa entitat, d’altres que pot gestionar el mateix docent, i fins i tot propostes teatralitzades. L’oferta 2022-2023 està classificada per edats: n’hi ha per a grups d’infantil, per a nens i nenes de primària, per a joves de secundària i també per a grups de persones adultes.

Fundación Utopia és una de les entitats que fa una proposta educativa, concretament oferint tallers de creativitat i innovació pel desenvolupament social i humà i el foment de la interculturalitat per a professionals de l’educació i els últims anys han gaudit de molt bona acollida.

Si en voleu saber més: