Fundació Resilis - Novetats

Resilis forma part del projecte Joves Futur+ del FC Barcelona

La Fundació Resilis ja forma part del projecte Joves Futur+ del FC Barcelona, com a entitat col·laboradora derivant.

JOVES FUTUR+ és un projecte de la Fundació FC Barcelona, amb el suport de la Fundació La Caixa, que té com a propòsit oferir suport a les persones joves que amb la majoria d’edat es troben en una situació de major vulnerabilitat després d’estar sota la tutela de l’Administració, donant-los les eines necessàries a nivell formatiu, laboral, psicosocial i emocional per aconseguir una emancipació personal plena, en absència d’una família o xarxa social.

Com a entitat col·laboradora derivant, Resilis derivarà joves al projecte JOVES FUTUR+, i passarà a formar part de la xarxa d’entitats col·laboradores de la Fundació FC Barcelona. Alguns dels avantatges de forma part d’aquesta xarxar són:

• Disposar d’un recurs holístic que amplia la seva cartera de serveis adreçats als i les joves que atenen a l’entitat, sense cap cost afegit.
  • Participar dels actes i esdeveniments que organitzi la Fundació FC Barcelona, ja sigui per promoure i visibilitzar el projecte JOVES FUTUR+, com per sensibilitzar vers la situació de  joves en situación d’extutela, o per reconèixer i celebrar els èxits dels i les joves participants.
  • Participar de manera activa en les accions que es duran a terme des del JOVES FUTUR+, coordinant-se de manera programada amb els i les professionals referents del projecte.