Fundació Resilis - Novetats

Resilis participa en la Trobada FEPA 2022 – Innovació aplicada als Itineraris d’Emancipació

El passat 17 de juny va tenir lloc, al CaixaFòrum de Barcelona, la Trobada FEPA 2022 – Innovació aplicada als Itineraris d’Emancipació. Un esdeveniment que va comptar amb la presència de més de 200 persones, i on els organitzadors, la Federació d’Entitats amb Projectes i Pisos Assistits (FEPA), va presentar el Projecte IMEX – Itineraris d’Emancipació d’Èxit.

El Projecte IMEX és un projecte estatal d’innovació social en l’atenció a persones joves extutelades, finançat pels Fons Europeus de Recuperació Next Generation EU, i que compta amb el suport del Ministeri de Drets Socials 2030 i s’emmarca dins del Pla de Resiliència del Govern espanyol.

Jordi Rieradevall, de la Fundació Resilis, va tenir un paper actiu en l’acte, coordinant el primer diàleg titulat ‘Diàlegs significatius. Diàlegs que canvien creences’, que va reunir a persones joves extutelades i professionals de l’atenció al col·lectiu, d’entitats participants al Projecte IMEX.