Mentoria - Novetats - Sapere Aude

Sapere Aude: Un setembre carregat de novetats

Aquest mes de setembre, la primera edició del projecte de mentoria social Sapere Aude tancarà portes amb la publicació de dos recursos d’alt interès com són el ‘Practical Case Handbook’, que podreu descarregar en diferents idiomes de la web del projecte i la guia de mentoratge, un document guia per a totes aquelles entitats i associacions que vulguin tenir models o guies per implementar un projecte de mentoria com el que hem tingut la sort de desenvolupar.

Abans de l’arribada d’aquestes dues publicacions, us fem partícips de l’últim newsletter del projecte, el quart ja, que du per títol ‘Gràcies!’ i on les entitats participants d’aquesta iniciativa agraeixen l’esforç de totes les persones que l’han fet possible i també hi trobareu quatre pinzellades sobre la conferència internacional del Sapere Aude celebrada a Croàcia el passat mes de juliol i on s’hi van presentar alguns dels resultats més rellevants del projecte.

Us animem a llegir el nou butlletí i a consultar els altres que hem anat penjant durant els mesos del projecte i us encoratgem a seguir-nos aquest mes de setembre, que tindrem moltes novetats i… una nova edició del Sapere Aude a Catalunya.