Comissió Igualtat - Fundació Resilis - Novetats - Sensibilitazació

Sensibilització en Drets i Igualtat d’Oportunitats

agora resilis

Fundació Resilis realitza el projecte Igu@lMents en el marc de la subvenció rebuda per part del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, el Ministeri i Presidència de Relacions amb les Corts i Igualtat a través del Pacte d’Estat contra la violència de gènere.

Aquest projecte es va iniciar a finals de l’any passat conjuntament amb el Grup Motor de Participació i la Comissió d’Igualtat de Plataforma Educativa i vol reforçar també les actuacions de participació i cultura en la governança per a les persones ateses i treballadores de l’entitat.

agora resilis

Durant els mesos de novembre a març s’han desenvolupat les proves amb l’eina de participació XARXA AGORA (https://participacio.plataformaeducativa.org/) amb el suport del Departament de Digitalització.

Durant els mesos de març a juliol els diferents centres i serveis de Fundació Resilis han participat en major i menor grau en l’aportació participada d’activitats i materials per treballar els drets, la igualtat d’oportunitats entre homes i dones, la perspectiva de gènere i contra la violència de qualsevol tipus. Aquests materials estan dividits per tipus d’àmbit (  Literari, Audiovisual, Musical i altres) i ajudaran a crear una maleta pedagògica participativa pròpia.

Volem felicitar la gran tasca desenvolupada per les persones professionals i persones ateses que tot i la situació viscuda han pogut trobar els espais per treballar aquests aspectes que són vitals per a l’adquisició de valors i aprenentatges per a infants i joves. Destaquem aquesta felicitació sobretot a: Crae les Àligues, Crae Ball de Cavallets, Crae Les Llúdrigues, Crae Les Deveses, Crei La Ginesta i l’equip de Oikia.

Hem finalitzat la fase d’aportació de materials i passarem a la fase de votacions, on tots els serveis i centres de les entitats de Plataforma Educativa estan convidades a participar en la votació dels materials que s’han treballat per a cada uns dels àmbits.

Si voleu participar només cal que ho indiqueu a la vostra coordinació, direcció o responsable i ho treballeu de manera conjunta amb els vostres equips de persones treballadores i amb els grups de persones ateses.

Recordeu que teniu temps de votar fins a la primera setmana de setembre. No deixeu d’aprofitar aquesta oportunitat de participació.

Des del Grup Motor de Participació de Plataforma Educativa seguim treballant per a captar la vostra essència.

Des de la Comissió d’Igualtat de Plataforma Educativa  seguim sensibilitzant per a fer transversal la perspectiva de gènere.

Des del Departament de Digitalització seguim adaptant les eines per a facilitar la tasca a les persones treballadores i ateses.