Un Sant Jordi amb Plataforma Educativa

Avui, en aquest dia tan especial a Catalunya, Plataforma Educativa s’uneix a la celebració de Sant Jordi per destacar la importància de la cultura i la solidaritat en la nostra societat.

En aquest Sant Jordi, enmig de roses i llibres, volem reconèixer el paper essencial que juguen les organitzacions del Tercer Sector en la construcció d’una societat més justa i cohesionada. A través del seu treball diari, aquestes entitats contribueixen a fer front als reptes socials i a donar suport als més vulnerables.

Aprofitant aquesta jornada emblemàtica, volem agrair a totes les persones voluntàries, treballadores i col·laboradores de Plataforma Educativa pel seu compromís inquebrantable amb la inclusió, la igualtat i el benestar de tots els ciutadans.

Que aquest Sant Jordi ens recordi la importància de la cultura com a eina de transformació i la solidaritat com a motor del canvi social. Desitgem a tots un Sant Jordi ple de llibres inspiradors, roses plenes de color i moments de solidaritat i afecte compartits amb els nostres éssers estimats.

Feliç Sant Jordi i Santa Jordina!