8M DIA INTERNACIONAL DE LES DONES

Des de la Comissió Igualtat de Plataforma Educativa i gràcies a l’artista Daniel Urios (alumne del FPDUAL) amb el suport del Departament de Comunicació us volem presentar la campanya d’aquest any del 8 de març, Dia Internacional de les Dones.

Amb el Lema: Que estigui normalitzat no vol dir que estigui bé i amb el hashtag #8MVeusIguals hem volgut commemorar la importància de les veus de les Dones i la seva visibilitat a tots els sectors laborals i espais públics i privats on participem i participen. Per què la nostra (la seva) veu té el mateix valor.

Aquí podeu trobar:

Podreu veure al Plataforma Informa el recull d’activitats desenvolupades a les entitats, les campanyes en les que hem participat i dues visions del 8M amb uns escrits molt interessants que podreu llegir ben aviat.

Si els vostres serveis i entitats esteu desenvolupant actuacions en el marc d’aquesta data us animem a compartir-ho a l’Agent Igualtat al mail: rsc@plataformaeducativa.org

Esperem que us agradi.