L’àrea de RSC presentar un nou projecte: CulturalMents

Des de l’Àrea de RSC us volem presentar el nou projecte que es suma als ja 4 existents del Ments: CulturalMents.

Aquest projecte neix de la voluntat de les Entitats que conformem el Grup Plataforma Educativa a apropar la Cultura a totes les persones que atenem i fer arribar aquestes informacions també a les persones treballadores que configuren els nostres equips.

Per a les Entitats, la Cultura és un eix vital i vertebrador per a créixer com a persones i com a tal ens nodreix internament i ens fa créixer de manera transversal.

Per això, el projecte CulturalMents vol visualitzar la Cultura, l’Art, la Música i la Literatura a les persones que atenem. Persones que es troben en situació d’exclusió social i que moltes vegades no tenen accés a aquestes propostes. També vol motivar totes aquelles accions culturals que siguin pròpies o de nova creació, com també a promoure que des dels diferents serveis es creïn projectes culturals i artístics que donin veu a les seves realitats i les seves vivències. Informeu-nos a rsc@plataformaeducativa.org de tot allò que feu al vostre servei per a donar-ne visibilitat.

La cultura ens obra la Ment, ens fa lliures, ens fa treballar el pensament crític i també ens diverteix i ens cura.

Iniciant doncs les comunicacions d’aquest projecte us volem compartir la nova iniciativa de la Generalitat amb el PROGRAMA CULTURA JOVE on tots els i les joves de 18 a 30 anys es poden beneficiar de descomptes interessants per a diferents espectacles de teatre, dansa, circ i concerts per fer arribar la cultura al jovent a un preu més assequible. https://www.culturajove.cat/

Gaudim de la Cultura per a fer del món un lloc millor.