Fundació Resilis

Noves accions de Resilis amb UNICEF Mèxic

Novament, Fundació Resilis està realitzant accions a Mèxic que s’emmarquen dins del conveni de col·laboració que té l’entitat amb UNICEF Mèxic.

L’actual acord s’estableix des de l’1 de juliol de 2022 al 31 de març de 2023, sota el nom: “Fortalecimiento y adaptación de los modelos de atención de los recursos de protección para niñas, niños y adolescentes en situación de movilidad en México, así como la promoción de alternativas a la institucionalización”.

L’acord es concreta en el següent:

• S’elaborarà una Guia metodològica per als centres que atenen nenes, nens i adolescents en situació de mobilitat.
  • Es facilitarà assistència tècnica a l’Estat de Durango per la construcció i desenvolupament d’un projecte d’autonomia integral per adolescents que s’atenen en el seu sistema de protecció.
  • Es realitzarà una transferència de la Guia metodològica en format remot a 28 Estats de Mèxic.
  • Es durà a terme una transferència de la Guia metodològica en format presencial a 5 Estats de Mèxic (Chiapas, Chihuahua, Baja Califòrnia, Michoacán i Guerrero).